Részmunkaidős adminisztrátor (6 órás)
A Városi Szolgáltató Nonprofit Zrt. ingatlan-fenntartással foglalkozó divíziója adminisztrációs tapasztalattal rendelkező kollégát keres 6 órás munkakörbe, határozatlan időre, közműnyilvántartással kapcsolatos adminisztrátor pozícióra.
Feladatok:
- Épületek és ingatlanok közüzemi számláinak (víz-csatornadíj, elektromos áram, gáz) ellenőrzése, igazolása, analitikus nyilvántartás vezetése;
- Kiemelkedő fogyasztás esetén gondoskodik a helyszíni ellenőrzésről, a túlfogyasztás okainak kivizsgálásáról, intézkedést kezdeményez a hiba elhárításáról;
- Kapcsolattartás a szolgáltatókkal, együttműködik a mérőórák ellenőrzése és cseréje esetén;
- Előkészíti továbbszámlázásra a bérlemények (lakásbérlemények és nem lakás céljára szolgáló helyiségek) közműdíjait, a költségeket a kapott információk alapján felosztja a bérlők között;
- Szükség esetén kapcsolatot tart a közös képviselőkkel, bérlőkkel
Elvárások
- MS office magabiztos ismeretek;
- Kreatív, jó szervező és problémamegoldó készség;
- Önálló, igényes, gyors és pontos munkavégzés;
- Minimum középfokú végzettség
Előnyök
- Közigazgatásban szerzett tapasztalat (gyakorlat);
- Folyamatban lévő, vagy befejezett pénzügyi- gazdasági végzettség;
- B kategóriás jogosítvány
Amit kínálunk
- Jó hangulatú fiatalos csapat;
- Családbarát munkahely;
- Megegyezés szerinti bérezés
Munkavégzés helye:
- Szentendre, HÉV állomáshoz közel
Jelentkezés:
- Fényképes önéletrajzzal, bruttó bérigény megjelölésével